Puteți afla în detaliu caracteristicile bunurilor achiziționate de pe pagina de informații a articolului specific. Nu ne asumăm răspunderea pentru nicio inexactitate în descrierea descriptivă, imaginile prezentate sunt, în unele cazuri, ilustrații. Prețul de cumpărare este întotdeauna prețul net și brut indicat lângă bunurile selectate, prețurile indicate nu constituie o ofertă directă. Compania noastră nu este răspunzătoare pentru dăunele rezultate din reglementări. În cazul achizițiilor simultane de la mai multe grupe de produse, condițiile de livrare și plată pentru mărfurile aparținând fiecărei grupe de produse pot diferi între ele, prevederile pentru fiecare grup de produse pot fi găsite într-o anexă separată la sfârșitul acestor condiții.

Termeni si Conditii Generale

Acești termeni și condiții generale (în continuare: GTC) sunt utilizați de Horse Service Kft (în continuare: Furnizorul de servicii) și de Client utilizând serviciile de comerț electronic furnizate de Furnizorul de servicii prin intermediul site-urilor www.dreamlovasbolt.hu și www.dreamequine.ro (în continuare: Client) drepturi și obligații. (Furnizorul de servicii și Clientul împreună, în continuare: Părțile). CGV se aplică tuturor tranzacțiilor juridice și serviciilor care au loc prin intermediul site-ului web.

  1. Informații generale în privința încheierii unui contract între părți

1.1. Domeniul de aplicare al acestor CGC se extinde la toate serviciile de comerț electronic furnizate pe teritoriul Ungariei și a României, care au loc prin intermediul magazinului electronic situat pe site-ul www.lovasajandek.hu/ www.dreamequine.ro (în continuare: site-ul web). Problemele care nu sunt reglementate în prezentele regulamente, precum și interpretarea acestor regulamente, vor fi reglementate de legislația maghiară, în special Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”) și Legea din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. CVIII al anului. (Legea Elker) și Legea nr. 45/2014 Col. Cu privire la regulile detaliate ale contractelor între consumatori și întreprinderi. (II. 26.) Decret guvernamental.

1.2. Achiziționarea din magazinul online Horse Gift este posibilă cu o comandă plasată electronic, în modul specificat în aceste CG.

1.3. O parte semnificativă a serviciilor magazinului online Equestrian Gift este disponibilă tuturor utilizatorilor, chiar și fără înregistrare. Cu toate acestea, unele servicii sunt supuse înregistrării, la care oricine are dreptul în conformitate cu CG.

1.4. Furnizorul de servicii acceptă comanda (oferta) Clientului prin intermediul unui e-mail de acceptare separat, în care îl informează pe Client, printre altele, despre încheierea contractului și timpul de livrare preconizat. După plasarea comenzii, contractul poate fi modificat sau anulat în mod liber și fără consecințe până la îndeplinirea acestuia. Acest lucru este posibil prin telefon și prin e-mail. Este considerat a fi un contract încheiat în limba maghiară cu achiziționarea mărfurilor între părți, este înregistrat de furnizorul de servicii și păstrat timp de 1 an de la încheierea acestuia.

1.5. Servicii pentru clienți: Horse Service Kft

Locația biroului de asistență pentru clienți: Ungaria 6800 Hódmezővásárhely Papere kert 1.

Programul de deservire a clienților: (în zilele lucrătoare: 9.00-15.00)

Telefon: + 36-30-699-3484

Adresa internet: www.dreamlovasbolt.hu/www.dreamequine.ro

E-mail: info@lovasajandek.hu

  1. Înregistrare

2.1. Sub elementul meniului inregistrare de pe pagina principală, înregistrarea se poate face completând formularul, care constă din două părți. O cerere preliminară de date (este necesar un nume de utilizator opțional, o adresă de e-mail reală și o parolă aleasă) este urmată de o fișă cu date personale mai detaliate, care poate fi completată înainte de a plasa comanda. Prin înregistrarea pe site, clientul declară că a citit și acceptă termenii și condițiile acestor CGV și declarația de confidențialitate publicată pe site și acceptă prelucrarea datelor incluse în declarația de confidențialitate.

2.2. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite înapoi la datele furnizate de client în mod incorect și / sau inexact. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru niciun fel de dăune rezultate din faptul că clientul a uitat parola sa sau a devenit disponibil pentru persoane neautorizate din orice motiv care nu poate fi atribuit furnizorului de servicii. Puteți modifica datele înregistrate anterior după conectare făcând clic pe elementul din meniul modificare date personale după ce faceți clic pe linkul setări personale.

  1. Ordin

3.1. Proprietățile și caracteristicile esențiale ale bunurilor care urmează să fie achiziționate, instrucțiunile de utilizare a bunurilor pot fi găsite pe pagina de informații a articolului specific prin includerea caracteristicilor reale detaliate ale bunurilor în instrucțiunile de utilizare care însoțesc produsul. Furnizorul de servicii se consideră că a efectuat serviciile în conformitate cu contractul dacă produsul are caracteristici mai favorabile și mai avantajoase decât informațiile furnizate pe site-ul web sau în instrucțiunile de utilizare. Dacă aveți întrebări despre bunuri înainte de cumpărare, serviciul nostru pentru clienți vă stă la dispoziție. Instrucțiunile de utilizare a produsului pe care îl vindem, acolo unde este cerut de lege, sunt atașate produsului. Dacă nu primiți din greșeală instrucțiunile obligatorii de utilizare cu bunurile, vă rugăm să informați serviciul nostru pentru clienți imediat înainte de a utiliza bunurile, le vom înlocui. Dacă aveți nevoie de mai multe informații despre calitatea, proprietățile de bază, utilizarea oricăror bunuri din magazinul web decât cele furnizate pe site, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, ale cărui detalii și de contact pot fi găsite în secțiunea 1.5.

3.2. Prețul de achiziție este întotdeauna suma afișată lângă produsul selectat, care, dacă nu se indică altfel, include deja TVA. Prețul de achiziție al produselor nu include costul de livrare.

3.3. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor care pot fi comandate de pe site, cu condiția ca modificarea să aibă efect în același timp cu care apare pe site. Modificarea nu afectează negativ prețul de achiziție al produselor deja comandate.

3.4. Dacă, în ciuda tuturor diligențelor furnizorului de servicii, afișează un preț eronat pe suprafața magazinului web, în ​​special în ceea ce privește evident incorectul, de ex. pentru un preț de „0” HUF sau „1” HUF care diferă semnificativ de prețul bine cunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, posibil din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la un preț incorect, dar poate oferi livrarea la prețul corect, în cunoștința căreia Clientul se poate retrage din intenția sa de cumpărare.

3.5. Comanda este acceptată prin intermediul site-ului web al furnizorului de servicii numai de la un client înregistrat și numai dacă acesta completează toate câmpurile necesare pentru comandă. (În cazul în care Clientul completează incorect sau incomplet un câmp, va primi un mesaj de eroare de la Furnizorul de servicii.) Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite înapoi la datele comenzii furnizate de Client în mod incorect și / sau inexact.

3.6. Este posibil să plasați o comandă în magazinul online conectându-vă după înregistrare și apoi utilizând coșul de cumpărături. Clientul poate adăuga produsele selectate în coșul său folosind linkul adăugare la coș din pagina cu detalii a produsului, care apare după ce faceți click pe fiecare produs. Este posibil să modificați conținutul coșului de cumpărături după ce faceți click pe linkul coșul de cumpărături, unde puteți specifica cantitatea dorită a fiecărui produs sau conținutul coșului de cumpărături poate fi modificat sau șters. În cazul în care clientul a finalizat conținutul coșului de cumpărături, acesta poate verifica detaliile comenzii sale, poate modifica adresa de facturare și livrare, poate selecta metoda de plată și livrare și poate comenta comanda sa în pagina de sinteză care apare după ce faceți click pe linkul comandă. După ce faceți click pe linkul înapoi din pagina de rezumat, clientul poate modifica din nou conținutul și alte date din coșul său în funcție de nevoile sale. Comanda va fi plasată și oferta va fi trimisă după ce faceți click pe linkul trimiteți comanda de pe pagina rezumatul comenzii.

3.7. După primirea ofertei de cumpărare a clientului (comandă), furnizorul de servicii este obligat să confirme cumpărarea către client în mod electronic (prin e-mail), care, totuși, nu se califică ca un e-mail care acceptă oferta clientului. Dacă această confirmare nu este primită de către client în termen de 5 zile lucrătoare de la trimiterea ofertei, angajamentul furnizorului de servicii față de ofertă și orice obligație a clientului va înceta automat fără alte condiții. Conform acestor CGC, se exclud sărbătorile legale în conformitate cu legea XXII din 1992 privind codul muncii, sărbătorile legale, precum și sâmbăta și duminică. Pentru acceptarea ofertei și încheierea contractului, se aplică regulamentul la punctul 1.4.

3.8. În cazul comenzii zilnice de produse speciale, clientul recunoaște că comanda va fi confirmată în termen de 1-5 zile lucrătoare. Produsul va fi livrat în termen de 10-14 zile lucrătoare (dacă produsul nu este pe stoc). Uneori stocul se epuizează înainte de sfârșitul promoției sau este pe stoc doar într-un număr limitat de piese, dimensiuni sau culori. În acest caz, magazinul web nu poate efectua livrarea produselor promovate în promoția zilnică respectivă din cauza epuizării stocului în acest caz veți primi o notificare prin e-mail. În cazul epuizării produselor din promoția zilnică, nu putem oferi o schimbare de dimensiune sau culoare.

În categoria produse speciale, puteți găsi toate produsele speciale disponibile în magazin și în stoc. Fiecare produs are o dată separată de începere și expirare sau o indicație a datei de începere până la epuizarea stocurilor.

Sub elementul de meniu mai ieftin, veți găsi produsele pentru care magazinul oferă o reducere de cantitate dacă comandați mai multe piese.

Prin urmare, din cauza prețului favorabil al produsului, nu părăsiți comanda pentru a fi plasată în ultimul moment.

3.9. Cumpărătorul are dreptul să anuleze achiziția după comandă, dar înainte de livrare.

Puteți indica această nevoie în serviciul nostru pentru clienți la numărul de telefon + 36-30-699-3484 sau prin e-mail la info@lovasajandek.hu.

În acest caz, cumpărătorul nu este răspunzător pentru niciun cost.

În cazul pachetelor care nu au fost preluate, au fost respinse și returnate din cauza unei date completate fals sau incorect, vom restricționa în continuare Clientul să nu cumpere din magazinul nostru web.

  1. Condițiile de livrare și plată

4.1. Furnizorul de servicii livrează bunurile comandate și solicitate la domiciliu pentru o taxă de livrare, utilizând o companie de expediere. Dacă sunt primite mai multe comenzi de la un client în aceeași zi, acestea vor fi luate în considerare separat pentru taxele de livrare la domiciliu. Dacă clientul indică acest lucru la plasarea celei de-a doua comenzi și pe baza feedback-ului furnizorului de servicii, este încă posibil ca furnizorul de servicii să îmbine comenzile, nu este posibil să îmbine pachetele care au fost deja lansate. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica taxa de livrare, cu condiția ca modificarea să aibă efect în același timp în care apare pe site. Modificarea nu afectează prețul de achiziție al produselor deja comandate. Livrarea produselor mari, indiferent de limita valorică, este întotdeauna contabilizată conform unui tarif separat.

4.2. După ce comanda poate fi îndeplinită, furnizorul de servicii oferă clientului posibilitatea de a alege data livrării, care nu indică o dată specifică, ci servește doar la selectarea unui interval aproximativ de livrare. Furnizorul de servicii nu poate efectua livrarea pentru o anumită oră. Termenele de livrare date sub linkul livrare la domiciliu din meniul serviciilor site-ului web sunt doar cu titlu informativ, termenul efectiv de livrare este întotdeauna menționat în confirmarea comenzii.

4.3. Serviciile comandate de pe site sunt efectuate de către furnizorul de servicii la locația specificată în confirmarea comenzii trimise clientului prin e-mail.

  1. Dreptul, metoda și consecințele retragerii

5.1. Persoana care se califică ca consumator se poate retrage din contract fără a oferi un motiv în termen de 8 zile lucrătoare. Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului și Regulamentul 45/2014 privind normele detaliate pentru contractele între consumatori și întreprinderi. (II.26.). Clientul poate exercita dreptul de retragere din ziua primirii bunurilor. Dreptul de retragere poate fi exercitat și în cazul acceptării personale. Clientul poate notifica Furnizorul de servicii despre declarația de retragere la numărul de telefon, adresa poștală sau de e-mail indicată în datele furnizorului de servicii.

În cazul exercitării dreptului de retragere, clientul trebuie să aranjeze returnarea produsului pe cheltuiala sa. Clientul nu poate returna produsul afectat de retragere către furnizorul de servicii prin ramburs, furnizorul de servicii nu va accepta ramburs. În cazul retragerii, Horse Service Kft poate solicita despăgubiri consumatorului pentru dăunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În plus, clientul nu va suporta alte costuri legate de retragere.

Furnizorul de servicii va rambursa imediat prețul produsului plătit de client (fără costuri de livrare), dar nu mai târziu de 30 de zile de la retragere, în conformitate cu legislația în vigoare.

5.2. Clientul nu poate exercita dreptul de retragere:

– în cazul unui produs fabricat la dimensiunea consumatorului, este de o dimensiune precisă sau care, prin natura sa, nu poate fi returnat;

– dacă produsul a fost utilizat, spălat sau modificat după cumpărare, cu condiția ca produsul să îndeplinească cerințele de calitate indicate pe acesta;

– dacă ambalajul a fost deja deschis de consumator. Consumatorul poate returna doar un produs nedeteriorat.

– produse uzate defecte;

– produse deteriorate după primire;

– în alte cazuri prevăzute de lege.

  1. Garanție

6.1. Furnizorul de servicii asigură o garanție (garanție) pentru produsele sale pe o perioadă specificată în informațiile de pe site, în condițiile specificate. Furnizorul de servicii comunică perioada de garanție pentru fiecare produs cel târziu prin intermediul datelor de pe cardul de garanție (cardul de garanție) furnizată la primirea produsului de către client.

6.2. De la data primirii produsului de către furnizorul de servicii (ziua livrării-acceptării sau punerii în funcțiune), clientul își poate aplica drepturile legate de garanție în perioada specificată.

6.3.Clientul are dreptul să își exercite drepturile de garanție numai în cazul prezentării sau predării cardului de garanție sau a facturii emise pentru a dovedi plata la primirea produsului. Clientul trebuie să dovedească faptul cumpărării fără nici o îndoială. Domeniul de aplicare al drepturilor de garanție pentru fiecare produs este întotdeauna reglementat de cardul de garanție.

6.4. În timpul perioadei de garanție, furnizorul de servicii se angajează să înlocuiască sau să repare produsul defect la alegerea clientului, așa cum este prevăzut pe cardul de garanție, cu excepția cazului în care reparația sau înlocuirea nu este posibilă sau ar duce la un cost suplimentar disproporționat pentru furnizorul de servicii în comparație cu îndeplinirea celorlalte cereri de garanție. În cazul în care reparația sau înlocuirea nu este posibilă sau nu a fost întreprinsă de către furnizorul de servicii, clientul are dreptul la solicitarea unei reduceri egală cu prețul produsului sau să se retragă din contract dacă toate acestea sunt permise de cardul de garanție. Nu există spațiu pentru retragere din cauza unei erori minore.

6.5. Dacă clientul își confirmă cererea de înlocuire în termen de trei zile lucrătoare de la livrarea produsului din cauza defectului produsului, furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul, cu condiția ca defectul să împiedice utilizarea produsului.

6.6. Garanția nu se aplică defectului care a apărut în urma utilizării produsului. Sarcina dovedirii acestui lucru revine furnizorului de servicii. Garanția nu afectează drepturile legale de garanție ale clientului. Clientul poate afla locul reparației pe cardul de garanție al produsului dat sau la serviciul pentru clienți al furnizorului de servicii.

Vă rugăm să țineți cont întotdeauna de recomandările noastre scrise și orale pentru fiecare produs, care au o importanță deosebită în utilizarea produselor noastre.

De asemenea, cumpărătorul trebuie să țină cont de indicații speciale la produsele speciale. De ex. oferim produse speciale pentru fiecăre rasă de cai care necesită echipament corespunzător (de exemplu: șa de vest pentru non-vernier, nu folosim hamuri de nylon ieftine pentru a ghida armăsarii).

Aspecte legate de îmbrăcăminte adecvată și echipament de protecție (de exemplu, achiziționarea unui pantaloni de echitație prea mici va fi incomod pentru utilizator, iar o tocă prea mare nu oferă protecția necesară).

Aveți grijă la utilizarea și îngrijirea produselor din piele, deoarece neglijarea acestora vă va anula garanția!

Nu putem fi răspunzători pentru astfel de erori rezultate din utilizarea neglijentă!

  1. Răspunderea

Informațiile de pe site-ul web au fost postate cu bună-credință, cu toate acestea, au doar scop informativ, furnizorul de servicii nu este responsabil pentru acuratețea sau exhaustivitatea informațiilor.

Clientul poate utiliza site-ul web doar pe propria răspundere și acceptă că furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru dăunele materiale și non-materiale suferite în timpul utilizării, în mod intenționat, din neglijență gravă sau infracțiuni sau pentru încălcarea contractului care poate pune în pericol viața și sănătatea utilizatorului.

Furnizorul de servicii exclude orice răspundere pentru comportamentul utilizatorilor site-ului web. Clientul este pe deplin și exclusiv responsabil pentru propria sa conduită, caz în care furnizorul de servicii cooperează pe deplin cu autoritățile care acționează pentru a detecta încălcările.

Paginile serviciului pot conține puncte de conectare (link-uri) care duc la paginile altor furnizori de servicii. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru practicile de protecție a datelor și alte activități ale acestor furnizori de servicii.

Datorită naturii globale a internetului, clientul este de acord să acționeze în conformitate cu prevederile legislației naționale aplicabile atunci când utilizează site-ul web. Dacă orice activitate legată de utilizarea site-ului nu este permisă în conformitate cu legea statului clientului, acesta va fi singurul responsabil pentru utilizare.

În cazul în care clientul observă un conținut dezacordabil pe site-ul web, este obligat să notifice imediat furnizorului de servicii. Dacă furnizorul de servicii consideră că indicația este justificată în cursul procedurilor sale de bună-credință, este îndreptățit să șteargă sau să modifice imediat informațiile.

  1. Drepturi de autor

Site-ul este protejat de drepturi de autor. Furnizorul de servicii este titularul drepturilor de autor sau utilizatorul autorizat al întregului conținut afișat pe site-ul web și în furnizarea de servicii disponibile prin intermediul site-ului web: orice lucrare protejată prin drepturi de autor sau altă creație intelectuală (inclusiv, printre altele, toate elementele grafice și alte materiale, aspectul, editarea site-ului web, software-ul și alte soluții, idee, implementare utilizate).

  1. Opțiuni de aplicare

9.1. Serviciu clienți

Ungaria 6800 Hódmezővásárhely Papere kert 1.- Luni – Vineri: 9:00 – 15:00,

Mobil: + 36-30-699-3484

E-mail: info@lovasajandek.hu

Timp de răspuns obligatoriu pentru întrebările primite prin e-mail: 4 zile lucrătoare

9.2. Alte opțiuni de aplicare

Dacă orice dispută a consumatorului între furnizorul de servicii și client nu este soluționată în timpul negocierilor cu furnizorul de servicii, următoarele opțiuni de aplicare a legii sunt deschise pentru client:

În cazul unui litigiu transfrontalier al consumatorilor legat de un contract de vânzare online sau de servicii online, este competent doar organul de conciliere care funcționează sub auspiciile Camerei de Comerț și Industriei din Budapesta.

Comisia Europeană a creat un site web unde consumatorii se pot înregistra, astfel încât să își poată soluționa disputele de cumpărături online completând o cerere, evitând litigiile. Acest lucru permite consumatorilor să își afirme drepturile fără, de exemplu, să fie împiedicat să facă acest lucru de la distanță. În cazul unei reclamații a consumatorilor, puteți utiliza platforma de soluționare online a litigiilor din UE. Recurgerea la platforma necesită un sistem simplu de înregistrare, făcând click aici:

https://webgate.ec.europa.eu/cas/eim/external/register.cgi?loginRequestId=ECAS_LR-4910284bFNAMx5Q6b5SuCNZWHYvrENissPnXyiCyOKX3CtsYmzeHj0fD9VShOJhCNzzKzzm11mO056K0GH62LdBBu3t7bA-PHslUMVSXYCHutmzRzGSoo0-XywZ5jaxHxO63lMywVeL1TOogUxmKZQZpoznr0Tyado

După aceea, consumatorul își poate depune reclamația după ce se conectează prin intermediul site-ului online:

Rezolvarea online a litigiilor – http://ec.europa.eu/odr furnizorul de servicii are obligația de a coopera în cadrul procedurii comisiei de conciliere. În acest context, acesta trimite răspunsul său organismului de conciliere și asigură participarea persoanei autorizate să ajungă la un acord la ședință. În cazul în care sediul social sau sediile societății nu sunt înregistrate în județul camerei care operează organul de conciliere competent teritorial, obligația societății de a coopera include oferirea posibilității de a încheia un acord scris în funcție de nevoile consumatorului.

  1. Altele

10.1. Magazinul web este un sistem de informații bazat pe Linux / PHP, nivelul de securitate este adecvat, nu există niciun risc, dar vă recomandăm să luați următoarele măsuri de precauție: utilizați software de protecție împotriva virușilor și a programelor spyware cu o bază de date actualizată, instalați actualizări de securitate pentru sistemul de operare. Achiziționarea pe site presupune că Clientul este conștient de limitările tehnice ale internetului și acceptă posibilitatea unor erori asociate tehnologiei.

10.2. Furnizorul de servicii servește comenzi pentru cantități pentru uz personal în magazinele sale de specialitate și în magazinul online.

10.3. Furnizorul de servicii este îndreptățit să modifice unilateral termenii și condițiile acestor CGC în orice moment. Furnizorul de servicii informează utilizatorii despre modificări prin e-mail înainte ca acestea să intre în vigoare. Când modificările intră în vigoare, utilizatorii înregistrați trebuie să le accepte în mod explicit să se conecteze la site pentru a utiliza site-ul.

Protecția datelor și politica de gestionare a datelor

  1. Scopul regulamentului

Scopul prezentului regulament este de a înregistra Horse Service Kft

Sediu: 6800 Hódmezővásárhely Papere kert 1.

Număr fiscal: 26621441-2-11

Principiile de protecție a datelor și de gestionare a datelor aplicate de companie și politica de protecție și gestionare a datelor a companiei.

 

  1. Numele operatorului de date

Horse Service Kft (sediul social: 6800 Hódmezővásárhely Papere kert 1.)

Având în vedere că prelucrarea datelor se aplică utilizatorilor care au o relație cu clienții cu operatorul de date, prevederile Legii LXIII din 1992 privind protecția datelor cu caracter personal și divulgarea datelor de interes public. În conformitate cu secțiunea 30 a) din lege (în continuare: Legea), nu este necesară înregistrarea gestionării datelor într-un registru de protecție a datelor.

  1. Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal prelucrate

3.1. Înregistrare. În timpul înregistrării, clientul trebuie să furnizeze următoarele date personale:

nume de utilizator,

adresă de e-mail,

parola,

adresă de facturare (numele, numele străzii și numărul casei, orașul, codul poștal),

adresă de livrare (numele, numele străzii, numărul casei, orașul, codul poștal),

număr de telefon

 

3.2. Date care trebuie înregistrate tehnic în timpul funcționării sistemului: datele computerului de conectare al utilizatorului, care sunt generate în timpul utilizării serviciului și care sunt înregistrate de sistemul de gestionare a datelor ca rezultat automat al proceselor tehnice. Datele care sunt înregistrate automat sunt înregistrate automat la conectare sau deconectare fără declarația sau acțiunea separată a utilizatorului. Aceste date nu pot fi legate de alte date personale ale utilizatorilor, cu excepția cazurilor prevăzute de lege. Numai operatorul de date are acces la date.

  1. Temeiul juridic, scopul și metoda de prelucrare a datelor

4.1. Gestionarea datelor se bazează pe declarația voluntară, informată în mod corespunzător, a utilizatorilor de conținuturi de pe site-urile www.dreamlovasbolt.hu și www.dreamequine.ro (în continuare: site-ul web), care conține consimțământul expres al utilizatorilor pentru utilizarea site-ului web. Datele lor personale comunicate în timpul Baza legală pentru prelucrarea datelor este Legea LXIII din 1992 privind protecția datelor cu caracter personal și divulgarea datelor de interes public. (Act) § 3 (1) (a) contribuția voluntară a persoanei vizate. Utilizatorul își dă consimțământul pentru fiecare prelucrare a datelor prin utilizarea site-ului web, înregistrarea sau furnizarea voluntară a datelor în cauză.

4.2. Scopul gestionării datelor este de a asigura furnizarea serviciilor disponibile pe site. Furnizorul de servicii stochează datele furnizate de Client pentru un anumit scop, numai în scopul îndeplinirii comenzii și dovedirea ulterioară a condițiilor contractului care pot fi încheiate.

4.3. Scopul datelor înregistrate automat este producerea de statistici, dezvoltarea tehnică a sistemului IT și protecția drepturilor utilizatorilor.

4.4. Operatorul de date nu poate utiliza datele personale furnizate în alte scopuri decât cele descrise în aceste secțiuni. Divulgarea datelor cu caracter personal către terți sau autorități, cu excepția cazului în care legea impune altfel, este posibilă numai cu acordul prealabil expres al utilizatorului.

4.5. Operatorul de date nu verifică datele personale care i-au fost furnizate. Persoana care a furnizat datele este singura responsabilă pentru acuratețea informațiilor furnizate. Atunci când furnizează adresa de e-mail a oricărui Client, este de asemenea responsabil să se asigure că numai Clientul folosește serviciul de la adresa de e-mail furnizată. Având în vedere această responsabilitate, toată responsabilitatea pentru conectarea la o anumită adresă de e-mail revine exclusiv utilizatorului care a înregistrat adresa de e-mail.

4.6. Operatorul de date nu verifică datele personale care i-au fost furnizate. Persoana care a furnizat datele este singura responsabilă pentru acuratețea informațiilor furnizate. Atunci când furnizează adresa de e-mail a oricărui Client, este de asemenea responsabil să se asigure că numai Clientul folosește serviciul de la adresa de e-mail furnizată. Având în vedere această responsabilitate, toată responsabilitatea pentru conectarea la o anumită adresă de e-mail revine exclusiv utilizatorului care a înregistrat adresa de e-mail.

  1. Durata gestionării datelor

5.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal care este obligatorie în timpul înregistrării începe cu înregistrarea și durează până la ștergere. În cazul datelor neobligatorii, prelucrarea datelor durează de la data furnizării datelor până la ștergerea datelor în cauză. Anularea înregistrării de către Client și anularea de către Furnizorul de servicii pot avea loc în orice moment, în cazul și în modul specificat în Termenii și condițiile generale (în continuare: GTC).

5.2. Datele înregistrate sunt stocate timp de 6 luni de la data înregistrării, cu excepția datei ultimei vizite, care este suprascrisă automat.

5.3. Dispozițiile de mai sus nu afectează îndeplinirea obligațiilor de păstrare specificate în legislație (de exemplu, legislația contabilă) sau prelucrarea datelor pe baza consimțământurilor suplimentare date în timpul înregistrării pe site sau în orice alt mod.

  1. Gama de persoane care ajung să cunoască datele, transmiterea datelor, prelucrarea datelor

6.1. Datele sunt disponibile în principal furnizorului de servicii și angajaților interni ai furnizorului de servicii, cu toate acestea, nu sunt publicate sau transmise unor terți.

6.2. Furnizorul de servicii poate utiliza un procesor de date (de exemplu, operator de sistem, companie de transport, contabil) pentru funcționarea sistemului subiacent, îndeplinirea comenzilor și soluționarea decontărilor. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru practicile de gestionare a datelor ale acestor actori externi.

6.3. În plus față de cele de mai sus, transferul de date cu caracter personal privind clientul poate avea loc numai în cazurile specificate de lege sau pe baza consimțământului clientului.

  1. Drepturile clienților și opțiunile de aplicare

7.1. Clientul este îndreptățit să solicite informații despre datele personale gestionate de furnizorul de servicii în orice moment și le poate modifica oricând în modul specificat în CG. Clientul este, de asemenea, îndreptățit să solicite ștergerea datelor sale prin intermediul datelor de contact furnizate în această secțiune.

7.2. La solicitarea clientului, furnizorul de servicii furnizează informații despre datele procesate de acesta, scopul, temeiul juridic și durata prelucrării datelor, precum și cine primește sau le-a primit datele. Furnizorul de servicii va furniza informațiile solicitate în scris în termen de 30 de zile de la depunerea cererii.

Clientul poate contacta angajatul furnizorului de servicii pentru orice întrebări sau observații legate de gestionarea datelor prin intermediul detaliilor de contact de mai sus.

7.4. Clientul are dreptul în orice moment să solicite corectarea sau ștergerea datelor înregistrate incorect. Unele dintre datele dvs. pot fi corectate de cătrec client pe site; în alte cazuri, Furnizorul de servicii va șterge datele în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea cererii, caz în care acestea nu vor putea fi recuperate. Anularea nu se aplică prelucrării datelor cerute de lege (de exemplu, reglementări contabile), Furnizorul de servicii le va păstra pentru perioada de timp necesară.

7.5. În conformitate cu Codul civil și Codul civil (Legea IV din 1959), clientul își poate exercita drepturile în fața unei instanțe și poate solicita, de asemenea, asistența comisarului pentru protecția datelor (1051 Budapesta, Nádor u. 22. Adresă poștală: 1387 Budapesta Pf. 40, informații suplimentare: http://abiweb.obh.hu/abi/).

7.6. În cazul în care clientul a furnizat datele unei terțe părți în timpul înregistrării pentru a utiliza serviciul sau a cauzat daune în orice mod în timpul utilizării site-ului web, furnizorul de servicii este îndreptățit să impună despăgubiri împotriva clientului. Într-un astfel de caz, furnizorul de servicii va furniza toate asistențele posibile autorităților care acționează pentru a stabili identitatea persoanei care încalcă drepturile.

  1. Utilizarea adreselor de e-mail

8.1. Furnizorul de servicii acordă o atenție specială legalității utilizării adreselor de e-mail administrate de acesta, deci este utilizat numai în modul specificat mai jos (pentru informații sau publicitate) pentru trimiterea e-mailurilor.

8.2. Gestionarea adreselor de e-mail servește în primul rând identificării clientului, contactul în timpul îndeplinirii comenzilor și utilizarea serviciilor, astfel încât e-mailurile sunt trimise în principal în acest scop.

8.3. În cazul unei modificări a serviciilor furnizate de către furnizorul de servicii sau de GTC, furnizorul de servicii va furniza părților interesate, în anumite cazuri, informații electronice despre modificările și alte servicii similare ale Furnizorului de servicii, prin e-mail. Nu este posibil să vă dezabonați de la o astfel de „listă de notificări”, cu toate acestea, aceste notificări nu vor fi utilizate de furnizorul de servicii în scopuri publicitare.

8.4. Furnizorul de servicii trimite scrisori care conțin reclame sau reclame (buletine informative) la adresele de e-mail furnizate în timpul înregistrării numai cu acordul expres al clientului, în cazurile și într-un mod care respectă cerințele legale.

  1. Alte prevederi

9.1. Sistemul furnizorului de servicii poate colecta date despre activitatea utilizatorilor, care nu pot fi legate de alte date furnizate de utilizatori în timpul înregistrării sau de datele generate atunci când se utilizează alte site-uri web sau servicii.

9.2 În toate cazurile în care furnizorul de servicii dorește să utilizeze datele furnizate într-un alt scop decât cel al colectării originale a datelor, acesta trebuie să informeze utilizatorul despre aceasta și să obțină consimțământul său prealabil, expres sau să îi ofere acestuia posibilitatea de a interzice utilizarea.

9.3. Furnizorul de servicii se angajează să asigure securitatea datelor și să ia măsurile tehnice pentru a se asigura că datele înregistrate, stocate și gestionate sunt protejate și să facă tot posibilul pentru a preveni distrugerea lor, utilizarea neautorizată și modificarea neautorizată. De asemenea, se angajează să apeleze la orice terță căreia i se pot transmite sau transfera datele pentru a-și îndeplini obligațiile în acest sens.

9.4. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica unilateral aceste regulamente cu o notificare prealabilă către clienți. După intrarea în vigoare a modificării, clientul acceptă prevederile regulamentelor modificate prin utilizarea implicită a serviciului.